אדלשטיין: "הממשלה מבולבלת ושרים מובילים התנגדויות לחיסונים והגבלות"

אסתי פלד No Comments on אדלשטיין: "הממשלה מבולבלת ושרים מובילים התנגדויות לחיסונים והגבלות"

שר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבקר את התנהלות הממשלה בגל האומיקרון ובכלל במאבק בקורונה. אדלשטיין הבהיר כי ההתנהלות החומש של הממשלה היא פרס לטרור

צילום: פלאש 90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וביקר את התנהלות הממשלה בגל האומיקרון, "כשהחל מבצע החיסונים לפני שנה חשבנו שזה חלום שמתגשם אבל הקורונה עוד כאן, האומיקרון משתולל אבל למרות זאת יש תרופות של שתי חברות".

אדלשטיין הבהיר כי "למרות הכל אני לא אוהב את קלות הדעת כי יש יותר מ1000 חולים ביום ואנחנו מדברים על עשרות אלפים שידבקו ומצער מאוד לראות שהממשלה מאוד מבולבלת והשרים מובילים כל מיני התנגדויות לחיסונים והגבלות".

השר לשעבר קרא לציבור להתחסן, "גם עכשיו שאני באופוזיציה אני חושב שאנחנו צריכים להתחסן, כי המומחים הם אותם מומחים שעבדו איתי והם נותנים עצות נכון להיום, אבל חלק מהן נתקעים בדרך".

השר תקף את התנהלות בנט ושקד סביב חומש והפרס לטרור, "כל שר עצמאי בתחום משרדו, ולכן מצד אחד בנט ושקד אומרים נעשה הכל לחדש את הישוב בחומש ולא ניתן פרס לטרור. ובאותו הזמן באים מטעם שר הביטחון והורסים בחומש".

עוד הוסיף אדלשטיין, "מצד אחד אומר בנט לא נחזור לימי אוסלו ושר הביטחון מארח את אבו מאזן אצלו בבית לפגישה לבבית, איך זה משתקף במדיניות הממשלה. אם אתה מסתכל ביום יום אתה רואה שאין יד מכוונת, כשיש לך תזמורת בלי מנצח אתה לא תאהב את הצלילים".

אדלשטיין הבהיר את עמדת הליכוד ואמר, "המטרה שלנו זה לראות קודם כל ישוב יהודי בחומש, תכנית ההתנתקות פינתה גם ארבעה ישובים בצפון השומרון, מבחינה מעשית לא הייתה שום סיבה כי השטח נשאר בשליטת צה"ל, לכן אני מאוד עקבי ונלחם למען הישובים האלו, כבר יותר מארבעים חברי כנסת הצטרפו לשדולה הזאת".

אדלשטיין סיפרו, "היום סיירו איתו בחומש וראו את המציאות ועשרות בחורי ישיבה שכבר חמש עשרה שנה יושבים ולומדים, החברה לא הרימו את העיניים מהגמרא והלב התרחב למראה הזה, אבל מישהו מהממשלה הנוכחית זה מפריע לו".



0 תגובות